Sunday, March 22, 2009

Ke Ahi a me Ka Aihue

I am deeply saddened by the murders of three police officers, and the critical wounding of another, in Oakland yesterday. It is terribly sad for their families. It is a black day. May they rest in peace, may their families find peace. And sympathy also for the killer, who died, whose life was so pointless, so useless, so destructive, so painful, so harmful to those around him, and to anyone who knew and loved him.


I ka'u hele wawae ana i ke-ia kakahiaka, ua ho'oku au e ka luna o ekahi pu'u no 'ike i ke kaona i ka po- ele. Aia ho'i, ua 'ike i uahi ala i ka lewa po-ele, me na- ao. 'A'ole maopopo loa au i ahi ia, no laila ua hele wawae ihola i ka pu'u no ka ikena maika'i a'e, a ua 'ike i na- ula ahi 'a'ole mamao. A laila, ua lohe au i na- kalaka ahi oeoe, a koke ua ho'olilo o ke uahi mai ka ele'ele i ke keokeo, no laila ua kinai o ke ahi.

A laila, ua 'ike o ka wahine i hanahanai i na popoki home 'ole o ke kaiaulu. Maika'i nui o ia. I ka manawa i kamailioana maua, ua kalaiwa ekahi ka'a maka'i me elua maka'i ma loko. Ua ha'i la-ua, ua imi no ekahi ka-ne haole i alualu i ekahi wahine, a ua ha'i ma-ua, 'a'ole i 'ike ia la-ua, aka- ina- 'ike i la-ua, e kelepona ana ma-ua i na- maka'i.

Ua ho'omaka au i ka ho'i i ko'u hale no ka mea ua ho'omaka o ka ua, a i ka manawa i huli i ko'u alanui, ua 'ike i ekahi ka-ne me kanakolu makahiki aneane a me lauoho melemele ua aihue kekahi mau kukui ma ka pa- mua o ekahi hale i ko'u alanui. A ua kalaiwa aku o ia i ekahi kalaka me ka "iwi" ho'omoana ma hope. 'A'ole e kokua ana au no ka mea o ke kumumana'o ewalu. Mamau o poe no ka- la-kou koho.

1 comment:

Brenda greg said...

Hauʻoli loa wau i ka haʻi ʻana aku i kaʻuʻike ma ʻaneʻi, ʻo Brenda koʻu inoa a hauʻoli mau wau. A hiki i kā kaʻu kāne ʻōlelo ʻo wau e hoʻopunipuni ana iā ia, a laila lilo lāua i kāne hilahila, ʻaʻole hiki ʻole ʻo ia ke manaʻoʻiʻo, ʻaʻole hoʻi nāna i hilinaʻi i kaʻu mau ʻōlelo a kākau mākou no kahi haki, No ka wā lōʻihi, ua ho'āʻo wau e neʻe nei akā ʻaʻole hiki iaʻu ke noho me ia, no laila hoʻomaka wau i kahi ʻimi no ka hoʻi ʻana o kaʻu kāne, a laila wau i kapa ʻia ʻo Dr.IZOYA. ʻO kahi kāne nui aʻu i hele ai ma hope, hoʻolei ʻo ia i kahi aloha aloha a hoʻihoʻi i kaʻu kāne i loko o 24Hours. me kēia, eia wau eia e kaʻana o ka hoʻopuka ʻo Dr. IZOYA, hiki iā ia ma o drizayaomosolution@gmail.com He ikaika maoli nō a ʻike ʻo ia i kēia mau mea ...
(1) Ke aloha o ka punahele o nā ʻano like ʻole. (2) Hōʻalo i ka hoʻohemo ʻana. (3) Hoʻopau i ka male.