Wednesday, October 22, 2008

Po-'Akolu



O ka umimkumakolu la o 'Okakopa ke-ia la-. Ua 'ohu nui o ka wana'ao, aka- aka a me mehana ka la- i ke-ia manawa. Ua lele ko- na- hoaloha o Annie a me John ki- i Honolulu ma ka hola umikanakahi, pe-la- paha ua ho-'ea la-ua i Honolulu ma'anei. Kaumaha au i hele aku la-ua, aka- hau'oli la-ua i ho'i i ko- la-ua hale i ka awa'wa Nu'uanu maluna o Honolulu. Ua ho'ike o Kalolina i kona hula i ka mele "Honolulu I Am Coming Back Again" na na- Kaiku'ana Kazimero, ekahi mele punahele a'u.

Kekahi Mau Mea Kahakai:

Kawela
Papa He'e Nalu a me Mea He'e Nalu
Lole aukai
Wahine a me Ka-ne, Keiki Wahine a me Keiki Ka-ne
I'a, Kalapuna, Nalu, Ehukai, Pololia, One, Hailepo, Limu, Pohaku, Ka-heka, 'Aila Pale A La-, Nalo Kahakai, 'O-pala a me kini 'o-pala, lekio, ma-malu...
Kai Piha a me Kai Emi
Kia'i Ola i komo ko- la-kou lole 'au 'ula'ula a me Kalaka Kia'i Ola (me ka pena 'ula'ula)

1 comment:

Brenda greg said...

Hauʻoli loa wau i ka haʻi ʻana aku i kaʻuʻike ma ʻaneʻi, ʻo Brenda koʻu inoa a hauʻoli mau wau. A hiki i kā kaʻu kāne ʻōlelo ʻo wau e hoʻopunipuni ana iā ia, a laila lilo lāua i kāne hilahila, ʻaʻole hiki ʻole ʻo ia ke manaʻoʻiʻo, ʻaʻole hoʻi nāna i hilinaʻi i kaʻu mau ʻōlelo a kākau mākou no kahi haki, No ka wā lōʻihi, ua ho'āʻo wau e neʻe nei akā ʻaʻole hiki iaʻu ke noho me ia, no laila hoʻomaka wau i kahi ʻimi no ka hoʻi ʻana o kaʻu kāne, a laila wau i kapa ʻia ʻo Dr.IZOYA. ʻO kahi kāne nui aʻu i hele ai ma hope, hoʻolei ʻo ia i kahi aloha aloha a hoʻihoʻi i kaʻu kāne i loko o 24Hours. me kēia, eia wau eia e kaʻana o ka hoʻopuka ʻo Dr. IZOYA, hiki iā ia ma o drizayaomosolution@gmail.com He ikaika maoli nō a ʻike ʻo ia i kēia mau mea ...
(1) Ke aloha o ka punahele o nā ʻano like ʻole. (2) Hōʻalo i ka hoʻohemo ʻana. (3) Hoʻopau i ka male.